Din sans for gode systemer vil bekjempe fattigdom!

Misjonsalliansen søker administrasjonskonsulent

Kursvirksomhet i Kambodsja

Hos oss vil du være en sentral del av teamet som sørger for at systemer og beslutningsprosesser er effektive og kvalitetssikrede. Du vil særlig bidra til å få arbeidet i resten av organisasjonen til å fungere, og sørge for at systemene våre jobber for oss, ikke imot oss.

Stillingen inngår i avdelingen "Global Services" og rapporterer til økonomidirektør. Global services har ansvar for økonomi-, virksomhetsstyring, HR og andre fellesfunksjoner. Avdelingen utgjør i dag totalt seks årsverk. Stillingen lyses ut som følge av den som nå innehar den skal pensjonere seg.

Arbeidsoppgaver:

  • Inn- og utgående faktura
  • Reiseregninger og utlegg
  • Lønn og pensjon
  • Innkjøp og kontraktsoppfølging
  • Legalisering og annen dokumenthåndtering
  • Rapporteringer til offentlige etater
  • Oppfølging av IT-leverandør
  • Bidra til planlegging og praktisk gjennomføring av ulike arrangementer
  • Forberedelse av saksdokumenter til styremøter og lignende
  • Jobbe med generalsekretær og bistå med adminsitrative og praktiske oppgaver

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdannelse på universitets- eller høyskolenivå. Manglende utdannelse kan oppveies ved relevant erfaring
  • Gode ferdigheter i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig. Spansk er også en stor fordel, men ikke påkrevd.
  • Sterke digitale ferdigheter.
  • Ønskelig med minst 3 års relevant erfaring fra økonomi og administrasjon.

Vi ser etter deg som har:

  • Administrativ erfaring
  • Generelt god regnskapsforståelse
  • Erfaring med lønnskjøring med tilhørende avstemming og rapportering
  • Grunnleggende gode Excel-ferdigheter
  • Gjerne erfaring med årsoppgjør

Personlige egenskaper

  • Arbeider strukturert, nøyaktig og systematisk, også når det er hektisk
  • God evne til å etablere og implementere system
  • Høy grad av ansvarsfølelse og evner å prioritere
  • Løsningsorientert med godt humør
  • Motivert for Misjonsalliansens visjon og mål

Vi tilbyr:

  • Muligheten til å bruke dine erfaringer og evner til å endre verden til det bedre
  • Et godt arbeidsmiljø med engasjerte kolleger
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter tariff

Om arbeidsgiveren

Misjonsalliansen gir folk en sjanse til å bygge et bedre liv for seg selv og sin familie, ved å bygge lokalsamfunn og skape en inntekt man kan leve av i 10 land i Latin Amerika, Afrika og Asia. Organisasjonen har ca. 11.000 faste givere i Norge, og et årsbudsjett på ca. 125 millioner kroner.

Søk på stillingen via finn.no ved å klikke her

Gi en gave