Gunnhild Gravaas MSJ 04833 1920 Foto Ida Cecilie Madsen

Ny markedssjef i Misjonsalliansen

Gunnhild Gravaas starter som ny markedssjef den 1. juni.

Gravaas kommer fra stillingen som leder for rekrutteringsarbeidet av nye givere til Misjonsalliansen.

Hun har tidligere jobbet med innsamling i Frelsesarmeen, der hun blant bidro i kampanjen «Utenfor sammen», som ble kåret til årets kampanje for 2020 av Fundraising Norge. Gravaas har også ledet arbeidet med TV-aksjonen i Trøndelag i to runder.

– Jeg gleder meg til å sette nye mål for hvordan Misjonsalliansens mange givere og partnere sammen kan bidra til å forvandle liv. Det inspirerer meg å kunne se engasjementet til giverne og kjenne på vissheten om at deres innsats gir folk en sjanse til å bygge et bedre liv for seg selv og sin familie, sier Gravaas.

Jeg er trygg på at Gunnhild vil lede oss til å ta nye steg som viser giverne hvor mye de betyr for arbeidet.

Heidi Sandvand Hegertun, generalsekretær

Gode resultater

Misjonsalliansen har de siste tre årene tredoblet antall årlige førstegangsgivere og sikret i fjor for første gang på flere år en vekst i antall nye faste giveravtaler.

Gravaas har ledet dette rekrutteringsarbeidet siden 2022, der hovedfokuset er økt samarbeid med unge mennesker og å bygge strategiske allianser med andre aktører som deler Misjonsalliansens visjon «På jorda som i himmelen». Nå tar hun altså over ledelsen av hele markedsavdelingen.

– Gunnhild har gjennom rekrutteringsprosessen og innsatsen i Misjonsalliansen så langt vist at hun har det som trengs for å kunne legge til rette for giverglede, og skape et ønske hos flere om å bidra i kampen mot urettferdighet. Jeg er trygg på at hun vil lede oss til å ta nye steg som viser giverne hvor mye de betyr for arbeidet, sier generalsekretær i Misjonsalliansen Heidi Sandvand Hegertun.

Unge mennesker på stand for Misjonsalliansen
Gi en gave